XXI wiek wymaga od przedsiębiorców wielkiej elastyczności, jeśli chodzi o dostęp do ich usług czy produktów. Prędzej czy później każdy właściciel dowolnego rozmiaru biznesu, będzie musiał posiadać swoją własną stronę internetową, tak aby móc konkurować z innymi przedstawicielami tej samej branży. Internet sprawił, że ludzie poświęcają coraz mniej czasu na rozważenie zakupu, dlatego firmy chcące wypromować swoją ofertę, muszą to robić szybko, skutecznie i przejrzyście dla użytkownika. Sprawia to, że prędzej czy później każdy przedsiębiorca będzie musiał posiadać swoją własną stronę internetową.
Posiadanie takiej witryny ułatwia możliwość znalezienia nas, przez co znacznie wzrastają szansę, że ktoś skorzysta z proponowanej oferty. Musimy pamiętać jednak, że wykonanie strony WWW należy zlecić prawdziwemu profesjonaliście, tak aby efekt końcowy nie rzutował negatywnie na nasze przedsiębiorstwo. Nie brakuje w końcu w internecie przykładów bardzo brzydkich stron WWW, których wygląd przełożył się na brak skorzystania z proponowanej oferty.
Musimy pamiętać jednak, że jeśli udostępniamy swoje przedsiębiorstwo “do sieci” w ramach strony internetowej, prędzej czy później na pewno spotkamy się z faktem, że jeden z naszych klientów po dokonaniu transakcji wystawi nam opinię. Niestety, ludzie częściej dzielą się bardziej negatywnymi odczuciami, dlatego musimy być przygotowani na to, że również krzywdzące oceny zostaną nam wystawione w Google.
W przypadku, w którym chcemy pozbyć się lub podnieść naszą średnią ocenę, warto skontaktować się ze specjalistą od tu moze być twój link, napisz do nas.
- Najczęstsze błędy podczas korzystania z wag i jak ich unikać - 8 lipca 2024
- Warsztaty design thinking – kreatywność i innowacja w działaniu - 21 września 2023
- Kurs trenera personalnego – klucz do sukcesu w branży fitness - 21 września 2023