Promując swoje przedsiębiorstwo w internecie, musimy pod uwagę wziąć wszelkie czynniki, które pozwalają nam w mniejszym lub większym stopniu dać się zauważyć. To właśnie one wpływają na fakt, czy klient decydując się na rozpoczęcie procesu zakupowego danego produktu, w ogóle będzie w stanie dostrzec naszą witrynę. Jednym z tych czynników, bardzo ważnych, są wystawiane przez użytkowników opinie dotyczące naszej działalności w wizytówkach Google.
Nie podlega wątpliwości fakt, że Google będzie promować bardziej te witryny, które będą wysoko oceniane przez społeczność online. Jest to również bardzo istotne w kwestii etapu porównywania konkurencji. W obecnych czasach bardzo często zamiast na cenę, wolimy postawić na jakość. Dlatego, nawet jeśli oferujesz niższe ceny od konkurencji, ale opinie na temat Twojego sklepu są mieszane, znaczna część użytkowników wybierze ofertę kogoś innego.
Jak można walczyć z negatywnymi ocenami w Google?
Istnieje kilka metod, ale zdecydowanie najszybszą i najskuteczniejszą jest kontakt ze specjalistą od marketingu online, który będzie w stanie pomóc Ci z tym od ręki. Dlaczego warto porozmawiać z taką osobą? Ponieważ zna ona algorytm Googla w stopniu, który ochroni Cię przed ewentualnymi niekorzystnymi zmianami, które mogą nastąpić bo dodaniu wielu nowych ocen, tak aby podniosły one Twoją średnią opinię.
Poznaj pełną ofertę klikając tutaj: tu moze być twój link, napisz do nas.
- Najczęstsze błędy podczas korzystania z wag i jak ich unikać - 8 lipca 2024
- Warsztaty design thinking – kreatywność i innowacja w działaniu - 21 września 2023
- Kurs trenera personalnego – klucz do sukcesu w branży fitness - 21 września 2023